RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Any 22, núm. 1 i 2: Diumenge Segon durant l'Any, 14 de gener de 2001

Setmana de pregària per la unitat dels cristians
La festa del patró de la Parròquia
Reunions
Moviment Infantil i Juvenil
Cercles d'Estudi per a Joves
Satisfacció pel desenvolupament de la Trobada de Taizé
Homilies i vídeo de Mn. Felip

SETMANA DE PREGÀRIA PER LA UNITAT DELS CRISTIANS

Del dijous 18 de gener fins al 25 de gener se celebra a tota l'Església la Setmana de Pregària per la unitat dels cristians. El lema d'enguany és: "Jo sóc el camí, la veritat i la vida" (Jn 14, 1-6). A totes les misses, pregàries amb aquesta intenció i homilia.

LA FESTA DEL PATRÓ DE LA PARRÒQUIA

Recordem que el dilluns 22 de gener és Sant Vicenç màrtir, el nostre patró. La Missa Solemne serà a les 8 del vespre, presidida pel Dr. Pere Tena, bisbe auxiliar. A continuació tindrà lloc l'audició del Rosari Pastoril.

REUNIONS

Consell Pastoral, dimarts, 16 de gener, a les 8 del vespre, a la rectoria. Pastoral de la salut, dimarts vinent, a les 10.30 del matí,  a la sala de la casa rectoral.

MOVIMENT INFANTIL I JUVENIL

Ahir dissabte es van reprendre les activitats del segon trimestre. Com sabeu, el nostre Esplai  té la seu al Centre Parroquial i desenvolupa la seva activitat cada dissabte a la tarda, de les 18 a les 20 h. A les envistes d'aquest segon trimestre hem reforçat l'equip de joves animadors amb tres noves incorporacions, atès que segueixen augmentant les inscripcions d'infants de famílies del nostre barri. El Consell Educatiu ja ha començat a preparar les Colònies del proper estiu.

CERCLES D'ESTUDI PER A JOVES

Divendres passat hem reprès les reunions habituals de formació per a joves. L'horari és de 21.45 a les 23.15 h i la reunió té lloc, com de costum, a la sala de la casa rectoral. Aquest trimestre seguirem treballant el llibre El gust de la fe del bisbe Joan Carrera. Amb vista a la programació d'aquest segon trimestre us avancem ja les dates del tradicional Recés de Quaresma: els dies 2,3 i 4 de març. Fem una crida a tots els joves que desitgin participar-hi  perquè es posin en contacte amb el consiliari de Cercles, Mn. Ferran Lorda.

SATISFACCIÓ PEL DESENVOLUPAMENT DE LA TROBADA DE TAIZÉ

Amb il·lusió recordem aquells dies en què la nostra comunitat parroquial va viure una experiència intensa de comunió eclesial. Agraïm, una vegada més, el treball dels joves que varen organitzar l'acolliment i la generositat de les famílies acollidores. Voldríem poder fer una trobada tots plegats per reviure-ho i mantenir-ne el caliu. A tots, el pas dels joves de Taizé, ens ha fet un gran bé. Rebreu en el seu moment més informació.

HOMILIES I VÍDEO DE MN. FELIP

Algunes persones que varen encarregar-los encara no els han passat a recollir. Ho poden fer a la sagristia.

Mn. Manel Valls i Serra, rector