RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Any 22, núm. 5: Diumenge Cinquè durant l'Any, 4 de febrer de 2001

Col·lecta de "Mans Unides"
Avui se celebra la "Jornada per la Vida"
Vida parroquial: reunions i convivències
Records i Notícies. Butlletí pro-beatificació del Dr. Tarrés
Centre d'acollida "Assís" per als sense-sostre

DISSABTE I DIUMENGE, 10 i 11 DE FEBRER, COL·LECTA DE LA CAMPANYA DE "MANS UNIDES"

El proper divendres, dia 9 de febrer, és el  Dia del Dejuni Voluntari,
un dia en què, amb esperit de comunió amb tota l'Església, som invitats a dejunar i a destinar els diners estalviats amb la nostra sobrietat a posar remei a la pobresa als països pobres del món. L'eslògan de la campanya és "Si vols la pau, defensa la justícia". El nostre Arxiprestat de Sarrià col·labora, com cada any, en un projecte concret.

Aquest any ens proposen de donar suport a uns programes de promoció social a Moçambic: formació d'agents comunitaris de desnvolupament.

El  pressupost aproximat és de 9.199.360 pessetes. La col.lecta es farà a totes les misses del dissabte i diumenge 10 i 11 de febrer. Feu servir els sobres  i dipositeu-los a les bústies. També es pot fer l'aportació a:

"la Caixa", compte núm. 2500044484, oficina 3291
Caixa Catalunya, compte núm. 0202222005, oficina 0500

AVUI SE CELEBRA LA "JORNADA PER LA VIDA"

Els bisbes de la Subcomissió de Família i Defensa de la Vida de la Conferència Episcopal Espanyola han adreçat un missatge amb motiu d'aquesta jornada: "Tota la vida i la vida de tots". El text arrenca de la rica doctrina de la carta encíclica Evangelium Vitae, de Joan Pau II i de la magnífica paràbola evangèlica del bon samarità. El document al·ludeix  clarament al problema dels emigrants pobres. Els qui desitgeu el text original íntegre el trobareu a la taula de la cartellera del cancell de l'església. Podeu agafar-ne gratuïtament una còpia. En recomanem la seva lectura. Al dors d'aquest full trobareu també un resum de la declaració de l'Acadèmia Pontifícia per a la Vida sobre "El respecte a la dignitat del moribund".

VIDA PARROQUIAL: REUNIONS I CONVIVÈNCIES

Ahir la nit, es va celebrar, al Centre Parroquial, el sopar de tots els components del grup que actuen o col·laboren en la posada en escena de L'Estel de Natzaret.

Dissabte i diumenge vinent, excursió a Arbúcies de totes les tandes del Moviment Infantil i Juvenil.

Per al dissabte 17 de febrer es prepara una trobada festiva --Eucaristia a la Parròquia i sopar al Centre Parroquial-- de tots els qui han col·laborat en l'acollida dels joves de Taizé, joves organitzadors i famílies acollidores.

La nostra Catequesi --mossèn i catequistes-- està preparant amb il.lusió una sortida amb pares i infants, aquesta vegada a La Conreria. Està prevista per al dissabte 24 de febrer.

Pel que fa al Grup d'Oració i Amistat, la propera reunió tindrà lloc dimarts vinent, 6 de febrer, a les 6 de la tarda, al Centre Parroquial. Text evangèlic: Lluc 4, 21-30.

RECORDS I NOTÍCIES. BUTLLETÍ PRO-BEATIFICACIÓ DEL DOCTOR TARRÉS

N'acaba de sortir el núm. 68, de gener de 2001. En trobareu exemplars damunt el sepulcre i també a la sagristia. Ens parla sobre "El Dr. Tarrés i l'Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau".

CENTRE D'ACOLLIDA "ASSÍS" PER ALS SENSE SOSTRE

Hem rebut un darrer donatiu de 100.000 pessetes. Ben aviat destinarem una bústia  per a aquesta finalitat. La nostra Parròquia s'ha compromès a col·laborar no només en la creació del Centre, les obres i el voluntariat, sinó en el seu sosteniment econòmic.

Mn. Manel Valls i Serra, rector