RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Sortida de la Catequesi a la Conreria
Els infants i la Missa
Restauració de la imatge de Sant Josep
"Tota la vida i la vida de tots"
Cercles d'Estudi per a Joves
Satisfacció pel desenvolupament de la Trobada de Taizé
Homilies i vídeo de Mn. Felip

SORTIDA DE LA CATEQUESI A LA CONRERIA

Dissabte, 24 de febrer, tindrem unes hores de convivència a la Conreria, prop de Tiana. Esperem trobar-nos junts, infants, pares, catequistes i mossèn. El primer trimestre vàrem fer junts una sortida a Solius. Va ser una experiència enriquidora i ens va permetre crear un clima propici al diàleg i a l'amistat. A tots ens va deixar un bon regust  la boca i les ganes de tornar-hi.

ELS INFANTS I LA MISSA

A la Missa dels dissabtes, a les 8.15 del vespre, es fa una atenció especial als infants. Durant la celebració de la Paraula de Déu --les lectures-- es traslladen a la sala de la casa rectoral. Se'ls proclama l'evangeli i se'ls fa el comentari de forma adaptada a la seva capacitat i dialogant sobre el text. Després retornen a l'altar per recitar el Credo i fer les pregàries amb tota l'Assemblea. Durant la pregària eucar’stica romanen al voltant de l'altar. Els infants necessiten no només "veure" sinó gairebé "tocar" tot el que allí es realitza.

RESTAURACIÓ DE LA IMATGE DE SANT JOSEP

Entrant a l'església parroquial, a mà dreta, hi ha la capella dedicada a Sant Josep. La imatge de Sant Josep, amb l'Infant, és de talla policromada, però estava tan enfosquida que no en podíem percebre la bellesa dels detalls del vestit de l'Infant. La talla és del segle XVII i en desconeixem el nom de l'escultor.

"TOTA LA VIDA I LA VIDA DE TOTS"

A la taula del cancell, hi trobareu encara còpies del text original castellà d'aquest missatge del Bisbes de la Subcomissió de Família i Defensa de la Vida, de la Confer?ncia Episcopal Espanyola. En podeu prendre gratuïtament les que vulgueu i fer-les córrer entre els amics. És un text molt bonic que recentra un tema tant d'actualitat com és el del respecte i la defensa de la vida. La Jornada per la vida es va celebrar el diumenge 4 de febrer.

Mn. Manel Valls, rector

Mn. Manel Valls i Serra, rector