RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Any 22, núm. 8: Diumenge Vuitè durant l'Any, 25 de febrer de 2001

Dimecres de Cendra, comença la quaresma
Recés de Quaresma per a joves
Acció Catòlica d'Adults
Pregària de Laudes

VIURE I CELEBRAR LA PRIMERA FESTA DE PASQUA DEL MIL·LENNI

Ens preparem per viure la primera Pasqua del Mil·lenni!
Necessitem enfortir la vida cristiana, avui en molts aspectes afeblida. Ens cal formar la nostra consciència de batejats, intensificar la nostra relació amb el Senyor,  redescobrir el goig de la nostra pertinença eclesial, refer el Baptisme que hem rebut.

La Quaresma, camí de conversió, comporta en el seu inici la pregunta: "Cristià, de què vius?" I la resposta --si de veritat fem camí--  a poc a poc s'anirà fent manifesta i clara: "Visc de Jesucrist, el Senyor, l'Únic Salvador, l'Enviat del Pare."

DIMECRES DE CENDRA

A totes les misses (8, 10 i 20.15) hi haurà benedicció i imposició de la cendra. Només Déu és Déu i obrim el cor al penediment i l'esperança.

RECÉS DE QUARESMA PER A JOVES

Ja s'hi han inscrit 15 joves. Enguany se celebrarà des del  proper divendres 2 de març al vespre, fins el diumenge 4 a la tarda, al Monestir de la Mare de Déu dels Àngels i Peu de la Creu (Sant Cugat del Vallès).  Contacteu al més aviat possible amb Mn. Ferran (93 203 09 07).

ACCIÓ CATÒLICA D'ADULTS

Trobada del mes de febrer. Dimarts, dia 27, quart dimarts de mes, a les 7 del vespre al Centre Parroquial: "Demà comença la Quaresma. Com la viurem?", per Mn. Felip Casañas.

PREGÀRIA DE LAUDES

Els dies feiners de Quaresma. Com de costum, començarà el dilluns de la primera setmana. Aquest any, doncs, el 5 de març (7.45, Capella del Santíssim).

Mn. Manel Valls, rector

Mn. Manel Valls i Serra, rector