RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Any 22, núm. 9: Primer Diumenge de Quaresma, 4 de març de 2001

La Parròquia, a la xarxa d'Internet
Reunió de lectors
Grups d'Oració i Amistat
El projecte de la Capella de Santa Eulàlia

LA PARRÒQUIA, A LA XARXA D'INTERNET

La Parròquia ja té el seu propi domini i pàgina web a Internet. Hi podem connectar des d'ara, encara que es troba en construcció i, per tant, és incompleta. A poc a poc l'omplirem d'informació.

Cal agrair, sobretot, el treball d'en Gabriel Genescà, el qual coordina aquesta iniciativa. La comunicació a través de la xarxa incrementarà la comunió i l'amistat entre nosaltres i ens donarà a conèixer moltes altres persones.

A través dÕInternet podem introduir la saviesa cristiana, acumulada durant dos mil·lennis, i fer passar la vida sencera de l'Església en l'actualitat, en una oferta humil que respecta la llibertat i la privacitat de l'usuari.

Estem convençuts que a través d'Internet també s'evangelitza.

REUNIÓ DE LECTORS

Tindrà lloc dimarts vinent, 8 de març, a les 7 de la tarda, a la sala de la casa rectoral. Convidem totes les persones que vulguin incorporar-se a aquest important servei litúrgic. La Paraula de Déu mereix ser ben proclamada i al poble fidel li cal poder escoltar-la amb la màxima qualitat.

GRUP D'ORACIÓ I AMISTAT

El proper dimarts dia 6 tindrà lloc la reunió mensual, al Centre Parroquial, a les 6 de la tarda. Comentari evangèlic: Lluc 4, 1-13.

EL PROJECTE DE LA CAPELLA DE SANTA EULÀLIA

Mn. Josep M. Martí Bonet, responsable de la Delegació diocesana del patrimoni cultural, hi ha donat el vistiplau. El projecte encarregat a l'artista Joan Torras Viver, doncs, es durà a terme tan aviat com sigui possible. Hem rebut ja dos donatius de 50.000 ptes per a l'obra.

Mn. Manel Valls i Serra, rector