RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Pintura de Georges Rouault

Any 22, núm. 14: Diumenge de Rams, 8 d'abril de 2001

"Crist, la nostra Pasqua, ha estat immolat. Mort per causa dels nostre pecats, ressuscita per a la nostra justificació"

"La contemplació del rostre de Crist ens porta a apropar-nos a l'aspecte més paradoxal del seu misteri, com es veu a l'hora extrema, l'hora de la creu. Misteri en el misteri, davant del qual l'ésser humà ha de prostrar-se en adoració."

Joan Pau II, Novo Millennio Ineunte, n. 25
Reunió per preparar el tríduum pasqual
Missa crismal a la catedral
Trobada de lectors

REUNIÓ PER PREPARAR EL TRÍDUUM PASQUAL

Tindrà lloc el proper dimarts sant, 10 d'abril, a les 8 del vespre, a la sala de la casa rectoral. Agraïm des d'ara tots els oferiments voluntaris: lectures, preparació dels cants, de les celebracions.
Vegeu l'horari de les celebracions de Setmana Santa

MISSA CRISMAL A LA CATEDRAL

Se celebra aquest dimarts sant, a les 11 del matí. Els preveres de la diòcesi concelebren la Missa amb el Pastor Diocesà i hi renoven les promeses sacerdotals. Durant aquesta Missa el Bisbe beneeis els olis dels catecúmens i dels malalts, i consagra el sant Crisma. Participar-hi és sempre una forma ben expressiva de reconeixement i estimació pel do del ministeri sacerdotal i un signe de comunió amb l'Església Diocesana.

TROBADA DE LECTORS

La propera trobada tindrà lloc el dilluns 23 d'abril, a les 7 de la tarda, a la casa rectoral. Preneu-ne nota des d'ara. Els qui vulguin oferir-se per aquest ministeri, poden paricipar-hi amb tota llibertat sense necessitat d'haver d'avisar prèviament.