RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Les festes de Sant Jordi i de la Mare de Déu de Montserrat
Reunió de lectors
Acció catòlica-adults
Reunió amb els pares dels infants de primera comunió
XXV aniversari del JAS
Text íntegre del missatge pasqual del Sant Pare

LES FESTES DE SANT JORDI I DE LA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT

Les celebrem, la primera, demà dilluns i, la segona, el proper divendres. Misses com cada dia: a les 8, a les 10 i a les 20.15 h. Celebracions que intensifiquen la joia que sent l'Església en aquest temps de Pasqua. Preguem especialment aquests dies pel nostre poble català i per tots els qui viuen a Catalunya.

REUNIÓ DE LECTORS

Aquest dilluns, 23 d'abril, a les 7 de la tarda, a la sala de la cas rectoral. També caldria que s'oferissin alguns fidels de la missa en llengua castellana dels diumenges a les 20.15 h, la qual molt sovint compta només amb lectors improvisats i caldria una millor planificació i preparació.

ACCIÓ CATÒLICA-ADULTS

Trobada del mes d'abril. Demà passat, dimarts, a les 7 de la tarda, al Centre Parroquial. Tema a càrrec de mossèn Felip: "L'Al·leluia, comentaris sobre aquesta aclamació litúrgica". Acte obert a tothom.

REUNIÓ AMB ELS PARES DELS INFANTS DE PRIMERA COMUNIÓ

El proper dijous, 26 d'abril, de 21.30 a 22.30 h, al Centre Parroquial. És la segona reunió que fem. Parlarem del "despertar a la fe" dels infants i del paper dels pares en aquesta tasca de transmissió de la fe.

XXV ANIVERSARI DEL JAS

La celebració eucarística tindrà lloc aquesta tarda, a les 5, amb els infants, adolescents i joves que l'integren actualment, els dirigents, els amics i les famílies. Hi assistiran el delegat d'Apostolat Seglar de l'Arxidiòcesi, mossèn Ignasi Armengou i el rector de la Parròquia. Presidirà el Pastor Diocesà.