RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Pregària d'adoració eucarística
Paraules d'acollida del Sr. Rector en la celebració del XXV aniversari del JAS

MES DE MARIA

Durant el mes de maig, cada dia feiner, a les 19.55 h, a la capella de la Puríssima, sou convidats a participar en l'exercici espiritual d'aquesta devoció tradicional i popular. Cada matí dels dies feiners, a les 7.40 h del matí, abans de la missa de les 8, uns joves del moviment marià de Schoenstatt dirigiran la pregària del Rosari. Durant aquest mes, recomanem també reprendre, al matí, al migdia i al capvespre, la pregària de l'Àngelus, pregària composta per tres versets bíblics --anunci i concepció virginal de Maria (Lc 1,28), resposta de Maria a l'àngel (Lc 1,38), encarnació del Verb de Déu (Jn 1,14)--, seguits de tres Ave Maria.

LLAR DE LES ÀVIES

Demà, dilluns, dia 30 d'abril, a les 5 de la tarda, celebrarem el berenar de Pasqua a la nostra llar del carrer Clos de Sant Francesc núm. 62.

PREGÀRIA D'ADORACIÓ EUCARÍSTICA

A partir d'avui, cada diumenge, a les 19.15 h, a la Capella de la Puríssima.

Àngelus, de Millet