RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Any 22, núm. 23: Diumenge de la Santíssima Trinitat, 10 de juny de 2001

CORPUS CHRISTI
Presència adorable,
aliment de la nostra identitat,
motor de la nostra caritat,
cor de la pregària.

Dijous, 14 de juny, a les 8 del vespre,
a la Parròquia de Sant Vicenç de Sarrià

CELEBRACIÓ I PROCESSÓ EUCARÍSTIQUES
PRESIDIDES PEL DR. PERE TENA, BISBE AUXILIAR

Recorregut de la processó eucarística de dijous
Reunió per preparar la celebració de dijous
Diumenge 17 de juny, Corpus Christi, col·lecta de Càritas
Revisió del curs amb les catequistes
Trobada final de curs del grup de lectors
Fi de curs de "Cercles d'Estudi" i del "Moviment Infantil"

RECORREGUT DE LA PROCESSÓ EUCARÍSTICA DE DIJOUS. Serà breu. Passant per la Placeta del Roser, seguirà pel carrer Rector Voltà i Plaqa de la Vila, des de la qual enfilarà el carrer Major de Sarrià fins a la Plaça. Allí, davant l'església parroquial, es clourà l’acte, amb la benedicció solemne.

REUNIÓ PER PREPARAR LA CELEBRACIÓ DEL DIJOUS. Dimarts vinent, a les 20.30 h, a la sala de la casa rectoral. Hi són convidats els membres del Consell Pastoral, lectors, animadors de cants, organista, etc. N'acabarem de perfilar els detalls i d'organitzar el que concerneix la breu processó eucarística.

DIUMENGE 17 DE JUNY, CORPUS CHRISTI, COL·LECTA DE CÀRITAS DIOCESANA. Corn ja és tradicional en aquesta solemnitat se celebra el Dia de la Caritat. La col·lecta del diumenge vinent, doncs, es destina a continuar amb els programes socials que du a terme Càritas Diocesana de Barcelona. El lema és: "Depèn de tu, que ningú no sigui exclòs". I ens referim a persones grans que viuen soles i sense recursos, a immigrants que busquen una vida digna per a ells i les seves famílies, a nens i nenes de famílies desestructurades, a parats de més de cinquanta anys a qui ningó no dóna feina, a persones sense llar...

REVISIÓ DEL CURS AMB LES CATEQUISTES. Tindrà Iloc el proper dimarts, 12 de juny, a les 6.15 h de la tarda, a la casa rectoral.

TROBADA DE FINAL DE CURS DEL GRUP DE LECTORS. Divendres 15 de juny, a les 20.15 h, participació en la celebració. A continuació, a la sala de la casa rectoral, ens aplegarem per compartir fets i experiències. Us esperem a tots.

FI DE CURS DE “CERCLES D’ESTUDI” I DEL “MOVIMENT INFANTIL”. El proper divendres tindrem la darrera reunió formativa per a joves a "Cercles d'Estudi". Dissabte, 16 de juny, acabem l’activitat d’esplai dels dissabtes a la tarda que ha dut a terme durant el curs el "Moviment Infantil". A l’Eucaristia de les 20.15 h, donarem gràcies a Déu pel bon funcionament tant de "Cercles” corn de l'Esplai. Tot seguit, acabada la Missa, farem un petit refrigeri per als joves, les famílies i els infants de l’Esplai, a la sala de la casa rsctoral. [<]