RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Any 22, núm. 44: Diumenge XXXI durant l'Any, 4 de novembre de 2001

Missa del XXVI aniversari del trasllat del Dr. Tarrés
"Escola d'Emaús", catequesi per a adults
Escola de pregària
Domund
Grup d'Oració o Amistat
Vespres dominicals
Adoració davant el Santíssim
VII Jornada Diocesana
La capella de Santa Eulàlia
Assaigs del Rosari Pastoril
Donació de sang

DIMARTS, 6 DE NOVEMBRE, A LES 19.30, MISSA DEL XXVI ANIVERSARI DEL TRASLLAT DE LES DESPULLES DEL DR. PERE TARRÉS
Presidirà el Cardenal Arquebisbe Ricard Maria Carles. A l'Eucaristia d'enguany hi tindrà una intervenció especial l'Associació de Metges Cristians de Catalunya. Els feligresos de la Parròquia, juntament amb tants d'altres devots del Dr .Tarrés vinguts d'arreu, demanarem al Senyor que ens concedeixi la gràcia de la beatificació d'aquest sant metge i sacerdot. El Dr .Tarrés fou un metge enamorat de la seva professió i, a la vegada, un home que veia en la medicina un gran mitjà de descobrir Déu en el malalt i de portar el malalt a Déu.

"ESCOLA EMAÚS", CATEQUESI PER A ADULTS
Aquest dimarts, a les 20.45, una vegada celebrat l'acte en homenatge al Dr. Tarrés, a la sala de la casa rectoral. Podeu entrar-hi directament passant per la sagristia. Mn. Manel, que la dirigeix, tracta el tema de la pregària. És oberta a tothom. La catequesi té lloc els primers i tercers dimarts de cada mes.

ELS DIMECRES I DIVENDRES, A LES 10.30 DEL MATÍ, ESCOLA DE PREGÀRIA
Dirigida per les missioneres del "Verbum Dei" de Can Caralleu. Els dimecres es comenta el salm de la missa del diumenge següent. Els divendres, un dels textos de la litúrgia dominical. Després del comentari, es fa una petita estona de silenci, i a continuació es fa pregària a base del text comentat. Acaba puntualment a les 11 del matí.

DOMUND: VÀREM SUPERAR EL MILIÓ
Amb els donatius arribats a darrera hora, la xifra recollida aquest any ha estat finalment 1.004.940 ptes. Una vegada més, gràcies per la vostra generositat.

GRUP D'ORACIÓ I AMISTAT
Dimarts, dia 6 de novembre, al Centre Parroquial, tindrà Iloc la reunió mensual. Comentari evangèlic: Lc 19, 1-10.

VESPRES DOMINICALS
Cada dissabte, a 3/4 de 8 del vespre, a la capella de la Puríssima.

ADORACIÓ DAVANT EL SANTÍSSIM
Cada diumenge, a les 19.15, es fa l'Exposició del Santíssim a la Capella de la Puríssima. Pregària i adoració en silenci durant mitja hora.

VIII JORNADA DIOCESANA, EL DIUMENGE 2 DE DESEMBRE
Aquest any se celebrarà a la tarda, al Palau Sant Jordi. L'acte, convocat i presidit pel nostre Cardenal Arquebisbe, començarà a les 16.30. El lema d'enguany: "Anem mar endins" és tret de la carta apostòlica del Sant Pare Novo Millennio Ineunte. Preneu-ne nota tots els fidels, sobretot les famílies amb infants i els grups de joves.

LA CAPELLA DE SANTA EULÀLlA
Les obres van endavant. A la bústia que és al costat dret de la capella hi podeu deixar els vostres donatius. També els podeu lliurar en mà als mossens o dipositar-los en d'altres bústies dins un sobre que indiqui expressament que és per a aquesta finalitat.

ASSAIGS DEL ROSARI PASTORIL
T'agrada cantar? Des de fa més de cent anys els sarrianencs ens trobem el 22 de gener, festa de Sant Vicenç màrtir, per cantar el Rosari Pastoril. Aquest Rosari el va compondre en Francesc Forns (1824-1909), el qual fou mestre de capella de la Catedral de Barcelona i de Sant Agustí. El Rosari durava tota la tarda, ja que se'n cantaven les tres parts i el rector feia un comentari entre misteri i misteri. L'Església s'omplia de gom a gom. Alguns es portaven les cadires de casa. Com que feia fred, algú es portava fins i tot el braser per escalfar-se. Actualment, els "cantaires" del Rosari no només provenen de diferents corals de Sarrià sinó que són també homes i dones, joves i grans, que espontàniament s'uneixen per cantar-lo cada any. T'hi apuntes? Només cal que t'agradi cantar i que tinguis temps per assajar, els dimecres de 21.30 a 23.00. Ens trobem a la casa rectoral (carrer del Rector Voltà 5). També podeu trucar al 93 280 45 28 (Mamen).

ES NECESSITA SANG. DÓNA'N UNA MICA
Diumenge 11 de novembre, a la Rectoria (carrer del Rector Voltà 5), de 9.30 a 14 h