Any 23, n. 13 i 14: Segon Diumenge de Pasqua
7 d'abril de 2002

URL: http://www.parroquiasarria.net · Tel.: 932 030 907 · A/e: santvicenc@terra.es

Pasqua 2002

Pasqua és la festa de la vida
Vocació religiosa
Consell Pastoral
Casal del Dr. Tarrés
Escola de Pregària
Reunió amb els pares dels infants que fan la Primera Comunió
Col·loquis educatius amb els pares de família
Missatge de Pasqua de Joan Pau II

PASQUA ÉS LA FESTA DE LA VIDA

És la Pasqua del Senyor, el seu "pas" de la mort a la vida, la festa de la victòria sobre la mort, que Jesús ha viscut per obrir a tota la humanltat un camí d'amor que sigui més fort que l'odi, un camí de llum més fort que les tenebres, un camí, de vida més fort que la mort! Jesús, el qual va nélxer a Betlem, avui assetjat per l'odi i la venjança; Jesús de Natzaret, que va morir crucificat i fou sepultat a Jerusalem, ha ressuscitat!

El fet de la mort significa la fi de tota relació, de tot lligam, de tot afecte, de tota possibilitat d'encontre. La mort és tot això però "Pasqua" ens diu que la mort ha estat ja destruïda per Jesús i que la Resurrecció de Jesús és garantia de la Vida Nova que Ell ens promet. Crist es troba enmig nostre per sempre!

Aquelles energies de vida que Jessús havia manifestat curant malalts, donant la vista als cecs, saciant els famolencs, ressucitant morts, ara ressorgeixen amb tot el seu esclat, i la mort es fa enrere, perquè la Vida triomfa. La mort, en tot cas, només és el "pas" de la vida terrena a la vida eterna, d'aquest món al Regne de Déu.

Que el vostre cor s'ompli de la jola de la Pasqua, festa de les festes, festa en la qual renovem el nostre Baptisme i en la qual ens comprometem a donar testimoniatge, amb la nostra manera de pensar, de parlar i d'obrar, que s'ha obert per la humanitat un futur més gran, una realitat de vida plena, en la qual el dolor, el pecat i la mort no tenen ja la darrera paraula, perquè l'última paraula sobre el món és la Vida de Crist Ressuscitat!

VOCACIÓ RELIGIOSA
Avui ingressa al Convent de les Carmelites Descalçes d'lgualada la jove Anna Bonastre i Cervera, la qual ha estat els dos darrers anys monitora del nostre Moviment Infantil i Juvenil. Li estem molt agraïts per la generositat amb què ha treballat i el seu esperit de servei als infants i als joves. Alegrem-nos amb ella i acompanyem-la amb la nostra pregària en aquesta nova etapa de la seva vida.

CONSELL PASTORAL
Es reunirà el proper dimarts, dia 9 d'abril, a les 8 del vespre, a la casa rectoral.

CASAL DEL DR. TARRÉS
La propera reunió tindrà lloc aquest dimarts, 9 d'abril, a les 6 de la tarda, al Centre Parroquial.

ESCOLA DE PREGÀRIA
Dirigida per la germana Francisca, missionera del "Verbum Dei", té lloc cada dimecres i divendres, en acabar la Missa de les 10 del matí. Acaba puntualment a les 11.

REUNIÓ AMB ELS PARES DELS INFANTS QUE FAN LA PRIMERA COMUNIÓ
Tindrà lloc el proper dijous, 11 d'abril, a les 20.30, al Centre Parroquial.

COL·LOQUIS EDUCATIUS AMB PARES DE FAMÍLIA
El dissabte, 13 d'abril, a les 6 de la tarda, al Centre Parroquial, oonferència del Dr. Lluís Font Espinós sobre "La difícil combinació entre l'educació a la llibertat i l'exercici de l'autoritat''.