Any 24, n. 2: Diumenge del Baptisme del Senyor
12 de gener de 2003

URL: http://www.parroquiasarria.net · Tel.: 932 030 907 · A/e: santvicenc@terra.es

Sant Vicenç: Rosari Pastoril
Consell Pastoral
Cercles d'Estudi
Trobada de Taizé
Escola de Pregària
Moviment Infantil i Juvenil

PER SANT VICENC, NOVAMENT EL “ROSARI PASTORIL”

El 22 de gener tornarem a cantar el “Rosari Pastoril”. Confiem que seran molts els sarrianencs que en fruiran novament. Aquest any ja fa 10 anys que varem recuperar aquesta tradició tan sarrianenca. També cantarem O Sacrum Convivium, musicat per Mn. Angel Obiols, prevere que va estar tan vinculat a la nostra Parròquia. Quan es va fundar l'Orfeó Sarrianenc, l'any 1919, ell en va ser el director, i a la Parròquia va ser l'encarregat del cant i de la música.

Mn. Angel Obiols fou compositor de moltes obres: destaquen la sardana Eulàlia i la nadala Jesús és nat aquesta nit. També cal remarcar que durant molts anys va dirigir la part musical de l'“Estel de Natzaret”. Va néixer a Sarrià l'any 1888. També cal esmentar que el seu germà Josep Obiols fou l'artista que pintà el nostre presbiteri.

La Missa Solemne comencarpa a 2/4 de 8 del vespre. Presidirà l'Eucaristia i predicarà l'homilia Mn. Ignasi Armengou. Els cants aniran a càrrec d'un grup de sarrianencs i cantaires
de les corals La Perla, Montseny, Stel·la, Sant Ignasi, Sagrat Cor i Sarrià, i l'orquestra del CEMB, tots ells dirlgits pel mestre Jordi Gargallo.

CONSELL PASTORAL. Dimarts 14 de gener, a les 8 del vespre, a la casa rectoral tindrà lloc la sessió ordinària del mes.

CERCLES D'ESTUDI PER A JOVES. Divendres es van reprendre les activitats del segon trimestre. L'horari és de les 21.30 a les 23.00 i les sessions se celebren, com de costum, a la sala de la casa rectoral. És obert a tots els joves a partir deis 18 anys. Els dirigeix Mn. Robert Baró, el vicari parroquial.

JOVES DE LA PARRÒQUIA HAN PARTICIPAT A PARÍS A LA TROBADA DE TAIZÉ. Set joves de la nostra Parròquia van participar, a París, des del 26 al dia 1 de gener, en la Trobada europea de joves que organitza la comunitat de Taizé. Tots n'han tornat molt contents i amb ganes de donar continuïtat al que han viscut i celebrat aquests dies.
Webs relacionades: Fotos de la trobada · Carta del Pare Roger 2003.

ELS DIMECRES, NOVAMENT “ESCOLA DE PREGÀRIA”. Aquesta petita escola de pregaria, dirigida per la gernana Francisca de l'lnstitut Secular “Verbum Dei”, té lloc els dimecres, després de la Missa de les 10 del matí. Comença a a les 10.30 i acaba a les 11.15. Es fa a la capella del Santíssim. “Que Déu ho sigui tot en tots”, deia sant Pau als cristians de Corint (1Co 15,28). “Que vingui el vostre regne”, ens ha ensenyat a pregar Jesús. Per això, en el camí de la pregària, hem de voler abraçar tots en el nostre amor: “Jesús, doneu-me el vostre cor!”.

EL MOVIMENT INFANTIL I JUVENIL REPRÈN LA SEVA MARXA

El nostre Moviment Infantil i Juvenil comenca el segon trimestre amb bon peu i agafa nous impulsos. De les activitats programades volem destacar-ne les que ens agradaria compartir amb altres famílies de la Parròquia, encara que no portin els fills al nostre Esplai, famílies de la Catequesi i d'altres que desitgin participar-hi. Des de la Parròquia volem impulsar activitats que pugui realizar tota la família, obrint espais de relació i comunicació entre els membres de la nostra comunitat. Si entre tots ajudem a fer-ho realitat, si ens en fem missatgers entre els fills i els néts, podem augurar un futur molt esperançador al Moviment Infantil i Juvenil de la nostra Parròquia.

Diumenge 19 de gener:
VISITA AL PESSEBRE VIVENT DE CORBERA DE LLOBREGAT
Convindria que demà dilluns, 13 de desembre, ens confirméssiu la vostra participació per tal de reservar les places de l'autocar.

Dimarts 22 de gener:
FESTA DE SANT VICENÇ
Essent el patró de la nostra Parròquia, convidem molt especialment que les famílies participin en la celebració de l'Eucaristia, la qual aquest dia serà a les 19.30 h. Essent la festa del nostre patró posarem les famílies de la nostra Parròquia sota el seu mestratge i li demanarem que faci d'intercessor en la tasca educativa del nostre esplai i de les altres associacions educatives arrelades a la nostra demarcació. Per això ens alegra molt que presideixi la celebració Mn. Ignasi Armengou, apòstol dels infants i dels joves de Sarrià.

Diumenge 2 de febrer:
La tanda de júniors participarà a la Trobada general del Moviment Cristià de Joves (MCJ) de la Diòcesi de Barcelona que es farà a l'arxiprestat de Vilapiscina.

Dissabte 8 de febrer:
SORTIDA A PEU AL TEMPLE DEL SAGRAT COR DEL TIBIDABO
Amb motiu de la celebració del centenari d'aquest Temple. Sortirem a les 10 h de la plaça de Sarrià i tornarem per la Missa de les 20.15 h. Caldrà que cadascú es dugui el dinar. Per a la tornada cal portar targeta de transport.

Dissabte 22 de febrer:
EXCURSIÓ DE TOT EL DIA AMB LES FAMÍLIES: GRAN “CALCOTADA”
Les famílies --hi sou convidades totes les que ho desitgeu-- ens aplegarem per conviure una jornada de caràcter ben distès. Segurament la sortida serà a les 10.30 del matí. El lloc està encara per determinar, però us n'informarem puntualment. Hi celebrarem junts l'Eucaristia.

Dissabte 22 de març:
TROBADA DIOCESANA D'ESO
Enguany, per primera vegada, les delegacions diocesanes de Catequesi i Joventut organitzen una trobada per a tots els nois i noies que estudien l'ESO. Creiem que és molt important que els de la nostra Parròquia no hi faltin.

Dies 29 i 30 de març:
SORTIDA DE CAP DE SETMANA
El lloc encara està per determinar. La sortida estè prevista el dissabte a les 8.30 del matí, on sortirem totes les tandes plegades cap a la casa de colònies. La tornada serà diumenge a la tarda. L'hora dependrà del lloc on anem. Hi podeu convidar també els vostres amics.