Any 25, n. 2: Solemnitat del Baptisme del Senyor
11 de gener de 2004

URL: http://www.parroquiasarria.net · Tel.: 932 030 907 · A/e: santvicenc@terra.es

La nostra pàgina web
La visita al Memorial del Dr. Pere Tarrés
El Moviment Infantil a l'Estel de Natzaret
Comiat de Mn Campanyà
Suspès el pelegrinatge a València
Moviment econòmic del mes de desembre
Escola de Pregària
Mort de la la delegada diocesana de Joventut Rosa Deulofeu

LA NOSTRA PÀGINA WEB. Des de la seva inauguració el 17 de desembre de 2000 fms al 17 de desembre de 2003, la web de la Parròquia ha registrat 6.277 visites, la qual cosa representa una mitjana de 175 visites al mes (15,7 visites/dia) per aquests primers 3 anys. Cal destacar, però, que des d'agost de 2003 es manté una regularitat de 270 visites al mes (9 visites/dia). Entre les seccions més visitades destaquen, a més de la pagina inicial www.parroquiasarria.net, el Full Parroquial, els Documents d'Església i les pàgines referides a activitats del Centre Parroquial.

LA VISITA AL MEMORIAL DEL DR. PERE TARRÉS. Es pot visitar, de dilluns a divendres, de 5 a 8 de la tarda. També després de les misses del diumenge al matí. Si es tracta de grups, cal concertar l'hora.

EL MOVIMENT INFANTIL A L'ESTEL DE NATZARET. A la representació de l'Estel de Natzaret d'avui diumenge, hi partipen l'Esplai parroquial, amb alguns primers papers (per part de monitors i monitores) i, sobretot, fent de pastorets, els nens de les tandes.

COMIAT DE MN. CAMPANYÀ. Aquest diumenge, dia 11 de gener, Mn. Pere Campanyà, que durant tants anys ha servit la parroquia veïna de Sant Ot, s'acomiada de la feligresia, amb la celebració eucarística de 2/4 d'1 del migdia, després que se li hagi acceptat la renúncia per raons d'edat. Mn. Pere no ha estat només un capellà veí sinó un vertader amic, que ens ha encomanat el seu temperament entusiasta i emprenedor, animant les nostres trobades de sacerdots de l'Arxiprestat i prenent part en iniciatives conjuntes, com per exemple el Centre Assís, al servei dels pobres. Mn. Pere es retira a la Residència sacerdotal de Sant Josep Oriol i el seu desig és continuar ajudant ministerialment la nostra Església diocesana en alguna Parròquia.

SUSPÈS EL PELEGRINATGE A VALÈNCIA. En no haver-se inscrit un nombre suficient de persones, hem hagut d'anul·lar el pelegrinatge. Potser les dates no eren les més adequades: immediatament després de festes, hivern, etc. Potser per a més endavant fem una proposta més àmplia, de més dies, i que inclogui també la visita als llocs del martiri de Sant Vicenç.

MOVIMENT ECONÒMIC MES DE DESEMBRE

Entrades
Bústies temple: 7.805,78
Celebracions: 881,00
Donatius: 3.600,00
Quotes fixes: 100,00
Total:  12.386,78

Sortides
Material culte: 706,06
Publicacions (FD,FP i CC): 461,26
Personal laic (Nadal): 2.060,00
Seguretat social: 236,11
Reparacions: 220,72
Aigua-gas-llum-telèfon: 876,60
FONS COMÚ DIOCESÀ: 2.764,82
Total: 7.325,57

ALTRES QUANTITATS RECOLLIDES: Mans Unides: 130,34; Almoina penitencial: 118,25; Càritas Parroquial: 2.645,00; Càritas Diocesana (Campanya de Nadal): 5.024,00; Centre Assís: 2.165,91.

COMENTARl A L'ECONOMIA. El mes de desembre la feligresia ha estat, com ja és tradicional, especialment generosa, tant per a la Parròquia com per a l'ajut a d'altres necessitats (Càritas, etc.). El romanent ens servirà per afrontar, en part, els mesos d'estiu, normalment deficitaris, i per finançar el projecte del pla director de restauració del Temple Parroquial, que ja està a punt de cloure's.

L'ESCOLA DE PREGÀRIA. Dimecres passat va iniciar les sessions del segon trimestre. L'Escola, com sabeu, té lloc els dimecres, de 10.20 a 11.15, a la Capella del Santíssim, i és dirigida per Francesca Gost, missionera del Verbum Dei. És una bona exercitació que ajuda a endinsar-se en els camins de la pregària a partir dels textos bíblics de la litúrgia dominical.

PRIMERES VESPRES DOMINICALS. Cada dissabte a les 19.30, a la Capella del Santíssim. EXPOSICIÓ EUCARÍSTICA. Cada diumenge, a les 19.15, a la
Capella de la Puríssima.

LA MORT DE LA DELEGADA DIOCESANA DE JOVENTUT, ROSA DEULOFEU. Va morir el dia 5 de gener, a, l'edat de 44 anys. Durant aquests mesos de la seva malaltia, l'Església diocesana ha pregat ardentment perquè recuperés la salut. A la Parròquia hem seguit atentament el procés de la seva malaltia i hem pregat molt per ella, atès que hi havia profunds lligams d'amistat amb Mn. Manel i un coneixement i atenció per part d'ella dels nostres grups juvenils. El Senyor ha volgut endur-se-la en plena joventut, i ella ens ha deixat un magnífic testimoniatge de vida cristiana i una dedicació admirable al món dels joves. El dia 7 de gener es va celebrar el comiat a la Parròquia de Sant Agustí, de la qual n'és rector el seu germà Mn. Antoni. L'Eucaristia fou presidida pel Sr . Cardenal, els bisbes de Lleida i Girona, auxiliars de Barcelona i per uns 200 preveres. Una multitud de 2.000 persones, entre elles moltíssims joves, van participar en la Missa exequial. El proper dijous 29 de gener, a la Catedral, l'Escola de Pregària per a joves serà especialment dedicada a la Rosa.