Any 26, n. 6: Cinquè Diumenge de durant l'Any
6 de febrer de 2005

URL: http://www.parroquiasarria.net · Tel.: 932 030 907 · A/e: santvicenc@terra.es

Dimecres de Cendra, l'inici d'un camí
    Dissabte, 12 de febrer, Santa Eulàlia
    Consell Pastoral
    Delegats de les seccions del Centre Parroquial
    Ingrés al Catecumenat
    Col·lecta de "Mans Unides", campanya contra la fam
    Teatre al Centre Parroquial
    La Fundació Adsis convida anar a veure el Cirque du Soleil

DIMECRES DE CENDRA, L’INICI D’UN CAMÍ

Les sis setmanes de Quaresma ens porten a escrutar els desigs bons i dolents del nostre cor, seguint la invitació de Déu a aprofundir la nostra relació amb Ell en Jesucrist.

El temps quaresmal ens convida a comprometre’ns més a fons en la vida cristiana.

Aquest any ho farem acompanyats del nou Beat Pere Tarrés.

Imposició de la Cendra a totes les misses del dia: 8.00, 10.00, 20.15 h

DISSABTE, 12 DE FEBRER, SANTA EULÀLIA

A les 12 del migdia: Missa a la Capella de l’Institut del Desert de Sarrià

A les 20:15 h, a l’Església Parroquial: Missa Solemne

amb la participació del Cor Gregorià de Vilafranca del Penedès.

En acabar la Missa:

AUDICIÓ DE CANT GREGORIÀ

CONSELL PASTORAL. Dimarts, 8 de febrer, a les 20:00 h, a la sala de la casa rectoral, tindrà lloc la reunió del mes.

DELEGATS DE LES SECCIONS DEL CENTRE PARROQUIAL. Dijous, 10 de febrer, a les 20:30 h, tindrà lloc la reunió al Centre Parroquial.

INGRÉS AL CATECUMENAT. Avui, a missa d’una, el jove Iván Giménez Moliner, que des de fa uns mesos va demanar els sagraments de la iniciació cristiana, i ha vingut preparant-se amb el guiatge de Mn.Manel, entrarà a formar part, seguint el ritus litúrgic establert,  dels catecúmens. Diumenge vinent, a les set de la tarda, a la Catedral, l’Arquebisbe Lluís admetrà el candidat que desitja ser cristià i a la Vetlla Pasqual, finalment,  rebrà el Baptisme, la Confirmació i l’Eucaristia.

COL·LECTA DE “MANS UNIDES”, CAMPANYA CONTRA LA FAM. Tindrà lloc dissabte i diumenge vinents a totes les misses. En el revers d’aquest Full s’exposa amb detall el projecte al qual aniran destinats els diners que es recullin als Arxiprestats de Gràcia, Sant Gervasi i Sarrià: la construcció i equipament d’una llar-escola rural per a noies  a Mpekotoni, una zona rural aïllada, situada en el districte de Lamu, al nord de Mobasa, Kenya.

TEATRE AL CENTRE PARROQUIAL. La Bambolina Negra presenta l'espectacle "Criatures" els dissabtes 12 i 19, a les 22.00 h, i el diumenge, 13 a les 18.00 h, al teatre del Centre Parroquial. Venda de localitats, a partir del 7 de febrer, al tel. 932 031 699.

FUNDACIÓ ADSIS CONVIDA ANAR A VEURE EL CIRQUE DU SOLEIL. La companyia Cirque du Soleil ha cedit a Fundació Adsis la venda de 800 entrades de l’espectacle “Dralion”, que oferirà a Barcelona el proper 27 d’abril, a les 21 h. L’import íntegre de la venda d’aquestes entrades anirà destinat a projectes per la inclusió social i laboral dels joves de Barcelona. El preu d’adquisició és de 65 € per les entrades de 1a categoria i de 55 € per les de 2a categoria. Per a més informació i venda d'entrades: Sergio Rodríguez, tel.: 902 367 665.