Any 26, n. 9: Tercer Diumenge de Quaresma
27 de febrer de 2005

URL: http://www.parroquiasarria.net · Tel.: 932 030 907 · A/e: santvicenc@terra.es

Dijous 3 de març: "Pere Tarrés i els joves"
    Tarda de recés per a joves
    Acció Catòlica d'Adults
    Estem d'obres
    Acte del 6 de març
    Preparació al matrimoni
    Viacrucis i exposició del Santíssim Sagrament

TERCERA CONFERÈNCIA QUARESMAL:
    DIJOUS, 3 DE MARÇ, A LES 8 DEL VESPRE,
    A LA PARRÒQUIA DE SANT OT (c. d'Eduard Conde, 1)

"EL DR. PERE TARRÉS I ELS JOVES"
    LA FEDERACIÓ DE CRlSTIANS DE CATALUNYA"
    per Mn. Andreu Oliveras, capellà de la Presó Model

EL CICLE SOBRE EL BEAT PERE TARRÉS. "Vers la Pasqua amb el beat Pere Tarrés": el cicle de conferències quaresmals --aquesta vegada a nivell de tres parròquies-- ha suscitat un notable interès, amb un augment progressiu de l'assistència: A la conferència de Mn.Francesc Raventós hi van assistir 120 persones. La propera conferència serà dijous vinent a la Parròquia de Sant Ot. Mn. Andreu Oliveras ens parlarà del beat Pere Tarrés i els joves de la Federació. El conferenciant no ens parlarà només del pretèrit, sinó que n'extraurà aplicacions concretes per l'ara i aquí. La pastoral juvenil és un repte sobre el qual cal reflexionar. Tant de bo ho fem conjuntament, joves i gent més gran.

TARDA DE RECÉS PER A JOVES. El proper diumenge 6 de març proposem una tarda de recés i meditació per a joves a la Casa d'Exercicis de Sant Ignasi (c. de Carrasco i Formiguera 32). La Paraula de Déu serà comentada per Mn. Joan Obach. El silenci i les estones de pregària personal i comunitaria ens ajudaran a Acollir amb alegria Aquell que vol hostatjar-se a casa nostra. Aquest en serà el fil conductor. El recés començarà a les 15:30 h i acabarà a les 19:30 h amb el rés de vespres.

ACCIÓ CATÒLICA D'ADUL TS. Dimarts, dia 1 de març, a les sis de la tarda, a la sala de la planta baixa de la rectoria. Dirigeix Mn. Frederic Rafols.

ESTEM D'OBRES. Han començat les obres del nou enllumenat del temple parroquial. També el pintor Joan Torras Viver i l'escultora Montserrat Garcia estan treballant en els seus tallers respectius el que han projectat per a la capella del sepulcre del beat Pere Tarrés. Tot plegat pensem inaugurar-ho el 30 de maig, primera festa litúrgica del nou beat. Ens refiem de l'ajut econòmic deis devots del Dr. Tarrés i de tota la religresia de la Parròquia.

ACTE DEL 6 DE MARÇ. El Pacte pe la Vida i la Dignitat organitza un Gran Acte per la Família i les Llibertats el diumeng 6 de març, a les 11.00 h, a l'antic Palau d'Esports (c. de la Guàrdia Urbana, s/n).

PREPARACIÓ AL MATRIMONI. El mes de febrer han seguit le trobades de noves parelles. El proper curset està pensat perals dimecres 30 de març, 6, 13 i 20 d'abril.

VIA CRUCIS ELS DIUMENGES DE QUARESMA. Aquest any es fa a les 18.30 h i, com sempre, dins del temple. EXPOSICIÓ DEL SANTÍSSIM SAGRAMENT. En acabar el Via Crucis, convidem a aquesta estona de pregària silenciosa davant Crist Sagramentat.