Any 28, núm. 2, Diumenge segon d’Advent
Escola de Pregària Beat Pere Tarrés
Cercles d'Estudi dels divendres
Moviment Infantil: cançó nadalenca
Berenar solidari organitzat per la secció de futbol
Material pedagògic per a les famílies
Altres actes d'Advent

NOCES D’OR SACERDOTALS de Mn. Francesc Raventós i Pujol, fill de Sarrià, i vicepostulador de la causa de canonització del Beat Pere Tarrés: diumenge 24 de desembre, a les 13.00 h

Comunicació de Mn. Francesc Raventós

Benvolguts:

És per mi un gran goig comunicar-vos que el proper dia 22 de desembre serà el cinquantè aniversari de la meva ordenació sacerdotal, rebuda  la capella del Seminari Conciliar de Barcelona, i de la Primera Missa que l’endemà, dia 23, vaig celebrar a l’església parroquial de Sant Vicenç de Sarrià. Des d’aquell dia, el ministeri de prevere ha omplert tota la meva vida. És Déu Pare que per la força de l’Esperit Sant em va fer el gran do de participar molt íntimament en el sacerdoci del seu Fill, Jesucrist, i aquest fet, avui, com al llarg dels precedents cinquanta anys, m’ha omplert i m’omple de joia. Escaient-se enguany aquest cinquantè aniversari de l’ordenació vull donar-ne gràcies a Déu públicament, i em plaurà molt que vulgueu acompanyar-me i unir-vos a aquesta realitat que visc tan intensament.

El dia 22 ho celebraré en la intimitat amb el Bisbe Ramon Daumal, que tant em va ajudar a realitzar la vocació. L’endemà, dissabte, dia 23, amb els familiars més directes, ja que voldria donar gràcies a Déu pels meus pares i agrair la fe que em van comunicar i tot l’esforç i sacrifici que van fer, tant ells com els meus germans, perquè pogués arribar a rebre el gran do de l’ordenació. Unit amb tota la família recordaré també els que ens han precedit a la Vida eterna. El diumenge 24, a la una del migdia, ho celebraré a l’església parroquial de Sant Vicenç de Sarrià, on vaig ser batejat i vaig cantar missa.

M’ha semblat que com record d’aquesta diada seria bo lliurar un donatiu al Seminari de Barcelona on es preparen els nous preveres i on vaig estudiar i encaminar-me al sacerdoci; per això a la quantitat que oferiré, hi ajuntarem la col·lecta de la missa, d’acord amb el rector de la parròquia, i també hi afegiré tot allò que se’m vulgui donar amb motiu dels cinquanta anys, diners o altres presents, car penso que no m’he de quedar amb res, i destinar-ho tot a aquest fi.

Esperant poder-vos saludar en aquest venturós dia o, si no us és possible venir-hi, confiant en la vostra pregària i unió en l’esperit, us agraeixo ja des d’ara el vostre afecte i la vostra amistat.

DIUMENGE VINENT, 17 DE DESEMBRE, TRADICIONAL COL·LECTA DE CÀRITAS DIOCESANA ABANS DE NADAL. TROBAREU UNS SOBRES EN ELS QUALS DEPOSITAR EL VOSTRE DONATIU.

TROBADA D’ADVENT. Dijous vinent, 14 de desembre, a les 20:00 h, a la Sala de la planta baixa de la rectoria. Col·loqui amb el Dr. Josep M. Rovira Belloso: “Qui és i què ha fet el Papa Benet XVI”

CONSELL PASTORAL. Reunió el proper Dimarts 12 de desembre, a les 20:00, a la rectoria.

ESCOLA DE PREGÀRIA BEAT PERE TARRÉS. Dimecres, de les 10:30 a les 11:00, a la Capella del Santíssim. Estona de meditació a partir de les lectures de la missa dominical. Aquest proper Dimecres 13 de desembre aquesta escola anirà a càrrec de Mn. Manel.

CERCLES D’ESTUDI DELS DIVENDRES. Aquest proper Divendres 15 de desembre, a les 20:00, estudi d’Evangeli des de l’experiència viscuda. Serà a la Sala de la Rectoria.

MOVIMENT INFANTIL I JUVENIL – CANÇÓ NADALENCA. El proper Dissabte 16 de desembre, a les 18:00, al Teatre del Centre Parroquial. Hi haurà també el sorteig d’una panera de Nadal.

EXPOSICIÓ DEL SANTÍSSIM. Diumenge, de 19:15 a 19:45, a la Capella de la Puríssima, mitja hora de pregària davant Jesucrist-Eucaristia. Durant el temps d’Advent, també tindrem la Pregària de Vespres.

BERENAR SOLIDARI ORGANITZAT PER LA SECCIÓ DE FUTBOL. El proper Divendres 15 de desembre, a partir de les 19:30, al Centre Parroquial. La Catequesi d’infants també hi col·labora. Podeu portar aliments que no caduquin (arròs, llegums, sucre, oli, pasta,...). Assistirà la representant de Càritas de Sarrià, a la qual se li donarà tot el menjar recollit. Menjarem una mica de torró i cantarem Nadales.

UN MATERIAL PEDAGÒGIC PER A LES FAMÍLIES. Podeu trobar a l’entrada del temple, un material que us pot anar molt bé per pregar amb els infants davant del pessebre de casa o de l’església.

ALTRES ACTES D’ADVENT 2006

DIUMENGE 17, a les 12:00: LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS DE DIBUIXOS SOBRE EL CENTENARI DE L’ESTEL DE NATZARET. Lloc: Plaça de Sarrià, davant l’església

DIMARTS 19, a les 21:00 : CONCERT DE NADAL DE L’ESCOLANIA DEL COL·LEGI DELS SAGRATS CORS. Lloc: Església Parroquial

DIJOUS 21, a les 20:00: CELEBRACIÓ PENITENCIAL. Lloc: Església Parroquial

DISSABTE 23, a les 17:00: INAUGURACIÓ DE LA CELEBRACIÓ DEL CENTENARI DE L’ESTEL, presidida per Mons. Lluïs Martínez Sistach, Arquebisbe Metropolità de Barcelona. A continuació, representació de l’Estel de Natzaret. Lloc: Centre Parroquial.

FLAIX LITÚRGIC
Signes, gestos, actituds i paraules de la Missa...

El Cant d’Entrada: Reunit el poble, que ha d’arribar puntual, mentre el mossèn entra, el cant obre la celebració, fomenta la unió dels qui es reuneixen i els introdueix en el misteri del temps litúrgic. Tothom canta i acompanya el sacerdot i els acòlits.