Any 28, n. 18: Diumenge de Rams

Horari de celebracions de Setmana Santa
Participació de la Capella de Música
Sortida pasqual a Montserrat

NO BANALITZEM LA “SETMANA SANTA. NO BANALITZEM LA “SETMANA SANTA. Si un cristià només es planteja aquests dies en termes de d “evasió” o de “vacances” s’equivoca, i el que fa és banalitzar aquests dies que són sants i que exigeixen. Per això mateix, ha de procurar viure’ls en el recolliment, la pregària i participant en les celebracions litúrgiques, especialment al Triduum Pasqual.Crist es dóna per nosaltres, per les nostres comunitats, unes vegades  assegudes i cansades, altres potser distretes,  pels nostres cors potser indiferents. Però la creu de Crist salva aquesta nostra humanitat de caure en el precipici del no-res. Al llarg de la Quaresma hem caminat anhelant arribar a la festa de les festes, la gran Festa, la Pasqua. Allí on ens trobem aquests dies, procurem viure’n el seu sentit.Crist mor per amor. No és la mort en si mateixa la que salva, sinó l’amor capaç de morir. Si fóssim capaços d’estimar-nos així, el món estaria salvat. Si creiem en Jesús, si ens obrim al seu amor oblatiu, serem capaços de viure en l’amor, de canviar el nostre cor i d’estimar amb el seu mateix amor. Aquest és el fruit pasqual.Dóna’ns , Senyor, les paraules de la teva creu, per tal que siguin la potència de la teva veu i la dolcesa del teu amor les que ens posin en camí envers els germans com  a testimonis joiosos de la teva Pasqua.

VIACRUCIS A LA TARDA. Avui, a les 18:15, practicarem l’exercitació del Viacrucis dins del temple. En acabar s’exposarà breument el Santíssim i es clourà l’acte amb la Benedicció.

ESCOLA DE PREGÀRIA BEAT PERE TARRÉS. Dimecres Sant, de les 10:30 a les 11:00, a la Capella del Santíssim. Catequesi sobre el Triduum Pasqual a càrrec de la Germana. Francesca Gost, del Verbum Dei.

HORARI DE LES CELEBRACIONS DE SETMANA SANTA. El trobareu a continuació. És important notar que el Diumenge de Pasqua, con fem des de fa uns anys, i per subratllar el seu caràcter festiu, es redueixen les celebracions: 11.30; 13.00 i 20.15 h.

DIJOUS SANT, 5 d’abril

19.30 h. MISSA DE LA CENA DEL SENYOR
Col·lecta per a Càritas Parroquial
Adoració al Santíssim fins a la mitjanit

DIVENDRES SANT, 6 d’abril
10.00 h. Ofici de Lectures i Laudes al Temple.
VIA CRUCIS per la plaça de l’església i els carrers adjacents
18.00 h. CELEBRACIÓ LITÚRGICA DE LAPASSIÓ DEL SENYOR
Col·lecta per als Sants Llocs de Terra Santa

DISSABTE SANT, 7 d'abril
9.30 h. Ofici de Lectures i Laudes al Temple
21.30 h. VETLLA PASQUAL

DIUMENGE DE PASQUA, 8 d'abril
11.30, 13.00 i 20.15 h. MISSA DE PASQUA

És la festa més gran de l'Any Litúrgic i atès que són molts els fidels que es troben fora de la ciutat, reduïm l'horari perquè les Celebracions de la Pasqua siguin ben joioses i concorregudes.

PARTICIPACIÓ DE LA CAPELLA DE MÚSICA. En la missa de les 13:00 de l’Octava de Pasqua, és a dir, el Diumenge 15 d’abril, diumenge II de Pasqua.

SORTIDA PASQUAL A MONTSERRAT DE LA NOSTRA PARRÒQUIA DE SANT VICENÇ DE SARRIÀ. Serà el dissabte 21 d’abril. Ja podeu inscriure-us, a la Sagristia abans o després de les celebracions de la Missa o en horari de despatx parroquial. Transport en autocar + dinar: 28 €. Més informació en els cartells del Temple. [<]