Fotos de l'ordenació diaconal de Mn. Sergi Notó.
Santa Maria del Mar, 24 de setembre de 2007
[Fotos: Ripoll]

Any 28, n. 39: Diumenge XXVI de durant l'Any
30 de setembre de 2007
[versió en pdf]

Festes en honor de la Mare de Déu del Roser
Inici de les reunions de Cercles d'Estudi
Inici de l'Esplai parroquial
Sant Francesc d'Assís
Cinema-fòrum al Centre Parroquial
Pelegrinatge a Roma per la beatificació de 498 màrtirs
Grups d'estudi de la Bíblia
La pastoral del sord
Quaranta anys de pastoral parroquial
"Amb llum pròpia", programa dedicat als 25 anys de la Missa a TV2

JOVES: INICI DE LES REUNIONS DEL GRUP DE CERCLES D’ESTUDI. El divendres 5 d’octubre, a les 21.00 a la rectoria iniciarem el nou curs. Aquells que estigueu interessats no dubteu en venir.

INICI DE L’ESPLAI PARROQUIAL. Dissabte 6 d’octubre, festa de la Mare de Déu del Roser, inauguració del curs de l’Esplai i del grup de joves a les 18.00 i participació en la Missa de la Festa Major a les 20.15.

SANT FRANCESC D’ASSÍS. És dijous 4 d’octubre. La Fraternitat Caputxina de Sarrià, tan arrelada a la nostra Vila, celebrarà solemnement l’Eucaristia de la festa a les 8 del vespre.

CINEMA-FÒRUM AL CENTRE PARROQUIAL. El Centre Parroquial participa molt activament en la Festa Major de Sarrià. En el cancell de l’Església trobareu el tríptic informatiu. Us convidem al cinema-fòrum de dimecres 3 d’octubre, a ¾ de 7 de la tarda, sobre la pel·lícula “Oriente es Oriente”, a la tertúlia sobre l’Àfrica del dijous 4 d’octubre a les 20h. i als dos concerts que es faran divendres 5 d’octubre, a les 19h.  i a les 21h. Us hi esperem.

EL RÈQUIEM ALEMANY DE JOHANNES BRAHMS AL CENTRE PARROQUIAL. Un concert per la Capella de Música de Sant Vicenç – Cor de Cambra Dyapason i el Cor Aulos de SantCugat, amb piano a 4 mans, soprano i baríton solistes, al teatre del Centre Parroquial, el divendres 5 d’octubre , a les 21:00 h.

PELEGRINATGE A ROMA PER LA BEATIFICACIÓ DE 498 MÀRTIRS. Com sabeu, el diumenge 28 d’octubre tindrà lloc a Roma l’acte de beatificació de 498 màrtirs espanyols (anys 1934, 1936, 1937). Les causes de 146 d’ells varen ser incoades a l’Arxidiòcesi de Barcelona. Entre ells volem destacar el seminarista màrtir de Barcelona Josep Casas Ros. Les persones interessades en participar en el pelegrinatge que organitza el Seminari Conciliar amb la col·laboració de l’Associació Amics de Catalunya Cristiana poden trucar al tel. 93 409 27 00 i rebran la informació oportuna.

GRUPS D’ESTUDI DE LA BÍBLIA. Els dirigeix la Sra. Maria Montserrat Puig, llicenciada en Teologia. Aquest any estudiaran dues cartes de Sant Pau: Segona Carta als Corintis i Carta als Gàlates. Les sessions seran, igualment, els dilluns: grup+-s B i C i, els dimecres, el Grup A. Lloc: Centre Parroquial. Els Grups B i C començaran el dilluns 8 d’octubre. El Grup A començarà el dia 10 d’octubre. Els horaris seran. Grup A, els dimecres alterns, de 18:30 a 19:45. El Grup B, els dilluns alterns, de 18:30 a 19:45. El Grup C, els dilluns alterns, de 17:00 a 18:15. Aquest curs els Cursos de Bíblia a la nostra Parròquia celebren el XXV aniversari.

LA PASTORAL DEL SORD. Avui se celebra el Dia Mundial de la Persona Sorda a nivell de tot Catalunya. Cal que tinguem presents les necessitats pastorals que té aquest món del silenci.  Pastoral del Sord de Barcelona: Parròquia de Santa Teresa de l’Infant Jesús, Via Augusta 68. Responsable d’aquesta pastoral és Mn. Xavier Pagès: Tel. – Fax: 93 423 46 76. E-mail: pastoralsord@arqbcn.org.

QUARANTA ANYS DE PASTORAL PARROQUIAL. ELS GRANS DEBATS: LLUMS I OMBRES. És la lliçó inaugural que demà dilluns pronunciarà Mons. Joan Carrera, bisbe auxiliar, al CEP (Centre d’Estudis Pastorals de les Diòcesis Catalanes), a les 7 de la tarda. Lloc: c/. Rivadeneyra 6, tercera planta. Mn. Manel és membre del Consell Directiu d’aquest Centre.

AMB LLUM PRÒPIA, PROGRAMA DEDICAT ALS XXV ANYS DE “LA MISSA” DE TV2. Divendres vinent, 5 d’octubre, a les 10 de la nit, Ràdio Estel (106.6) dedicarà l’espai dirigit per Joan Armengol “Amb llum pròpia” a la transmissió d’aquest espai religiós del qual, des de fa més de 15 anys, en té la responsabilitat el rector de la nostra Parròquia. [<]