A/e: santvicenc@parroquiasarria.net

El retorn a Sarrià

La Diada nacional de Catalunya
La instal·lació de l'ascensor
Les inscripcions per a la Catequesi d'infants

EL RETORN A SARRIÀ. La torre del campanar de la Parròquia és al mateix lloc. La Parròquia-edifici no s'ha mogut durant els mesos d'estiu. La torre, impertèrrita, n'és el millor testimoni. Però la que formem els feligresos, sobretot durant el mes d'agost, ha emigrat. Les vacances han deixat Sarrià gairebé desert. La sensació, pel qui hi hem romàs, ha estat agredolça. D'una banda, el predomini de la calma. De l'altra, l'enyorança de la gent, de la mainada a les places, de l'olor d'humanitat. Ara ja ha arribat l'hora del retorn a casa, i avoat començarà el curs escolar. Les misses comencen a ser més concorregudes. La Parròquia, i la vila, van desvetllant-se a poc a poc. Tornem a la realitat de cada dia, havent de torejar les turbulències econòmiques i polítiques, els reptes educatius, les incertses personals. Però som aquí i és aquí que hem de tornar a la nostra tasca de cada dia, sense defallences, sense desànims. Sabent que Nostre Senyor és enmig nostre i que en tot moment ens acompanya i llesca el pa de la Paraula i de l'Eucaristia.

DEMÀ DILLUNS, 8 DE SETEMBRE, LA NATIVITAT DE LA VERGE. Aquesta festa mariana té el seu origen en la dedicació d'una església a Jerusalem. En aquesta basílica, que havia de dedicar-se en el segle XII a santa Anna, es venera el naixement de Maria des de mitjan segle V. A casa nostra, aquest dia és festa gran a Núria, a Meritxell, a Montserrat i a tants santuaris marians. Misses com cada dia: a les 8.00, 10.00 i 20.15 h. La comunitat de les Darderes del carrer Major celebra la seva festa.

LA DIADA NACIONAL DE CATALUNYA. És dijous 11 de setembre. Els catòlics pregarem molt especialment per la nostra terra, pels seus governants, per les institucions catalanes, per la pau i la concòrdia amb tots els pobles d'Espanya, per la bona convivència entre els qui viuen i treballen a Catalunya. La Diada té un significat especialment cívic i polític. Litúrgicament és un dia ferial.

LA INSTAL·LACIÓ DEL ASCENSOR. Les obres van començar puntualment el dia 1 de setembre. Agraïm les persones que ens han fet arribar donatius per a aquesta finalitat, i esperem que arribin més ajuts, atès que la despesa és elevada, però necessària i molt convenient per als mossens de més edat i salut delicada que ens serveixen tan generosament. La millora restarà per al futur..

LES INSCRIPCIONS PER A LA CATEQUESI D'INFANTS. L'atenció dels pares que desitgin inscriure els seus fills a la nostra Catequesi tindrà lloc a la Rectoria, carrer del Rector Voltà, 5, els dies 29 i 30 de setembre i l'1, 2 i 3 d'octubre, de 5 a 7 de la tarda. Demanem que es faci amb promptitud i que no es deixi per a més endavant, cosa que dificulta la bona marxa de la Catequesi.

EL DISSABTE 20 DE SETEMBRE S'ACABA L'HORARI D'ESTIU. El dissabte 20 i el diumenge 21 de setembre reprendrem l'horari habitual: el dissabte hi haurà missa a les 18.00 h i el diumenge a les 8.30 h del matí.

EL SOFRIMENT, ACCEPTAT EN L'AMOR DE CRIST, ÉS UNA FORÇA REDEMPTORA