A/e: santvicenc@parroquiasarria.net

36 · 37 · 38 · 39 · 40

Any 30, núm. 41, Diumenge XXVIII de durant l'Any
12 d'octubre de 2008

Diumenge vinent, col·lecta del Domund a totes les misses
El cartell del Domund
El Centre Aragonès de Sarrià celebra la Festa del Pilar
Grup de confirmació
Orfeó Sarrianenc
Notícies del Centre Parroquial
Any paulí 2008-2009: "Per la gràcia de Déu sóc el que sóc"
Moviment econòmic parroquial

DIUMENGE VINENT, COL·LECTA DEL DOMUND A TOTES LES MISSES. El 19 d’octubre es celebra la Jornada Mundial de les Missions -DOMUND. En aquesta jornada l’Església  pren consciència de la dimensió universal del seu treball evangelitzador.

La tasca en aquest Any Sant Paulí, és que l’Església escolti la crida de Déu i utilitzi tot el seu potencial evangelitzador perquè Crist sigui conegut i estimat per tots en tot el món.

EL CARTELL DEL DOMUND. En els cartells complets, hi veiem una persona necessitada. Res més commovedor que una mare necessitada demanant almoina amb el seu fill en braços. El bisbe –bon samarità- no passa de llarg, sinó que la mira amb tendresa i misericòrdia. Com Pere, Pau...li diu: “No tinc plata ni or; però el que tinc et dono” (Ac 3,6). Hi contemplem també el rostre de sant Pau. Evoca la figura de l’Apòstol que ha gastat la seva vida al servei de l’Evangeli. En la seva mirada es reflecteix el testament que deixa a Timoteu: “He competit en la noble competició, he arribat a la meta de la carrera, he conservat la fe” (2Tm 4,7). Finalment hi veiem la Creu. En el centre de l’escena la Creu que vincula i uneix. Mai no separa. Des de la Creu Jesús atreu totes les coses cap a ell. Pau no presumia d’altra cosa: “Doncs jo, germans, quan vaig anar a vosaltres...no vaig voler saber entre vosaltres sinó Jesucrist, i aquest crucificat” (1Co 2,1-2).

EL CENTRE ARAGONÈS DE SARRIÀ, CELEBRA LA FESTA DEL PILAR. Avui, participaran a la Missa de les 10:00 h, i cantaran la “Misa baturra”. Dansa d’una jota davant la imatge de la Verge del Pilar. Presideix la celebració Mn. Manel.

GRUP DE CONFIRMACIÓ. Els adolescents i joves que aquest curs desitgin completar la seva iniciació cristiana amb la recepció del Sagrament de la Confirmació, cal que es posin en contacte, en les hores del despatx parroquial, amb Mn. Carles, el nou vicari parroquial. Hem de saber les edats i el nombre dels qui ho demanen, per tal de veure com s’organitzen les trobades durant el curs.

ORFEÓ SARRIANENC. En una etapa de nou inici l’Orfeó esdevé una proposta musical per a infants, joves i adults. Els interessats es poden posar en contacte amb la secretaria del Centre Parroquial o per correu electrònic.

NOTÍCIES DEL CENTRE PARROQUIAL. Dissabte 18 d’octubre a les 6 de la tarda Papanotes, espectacle musical per totes les edats que sorgeix del món màgic de les 7 notes. Direcció: Lluís Juanet. Companyia. Unics produccions. Al bar del Centre trobareu productes del Comerç Just.

ANY PAULÍ 2008-2009: “PER LA GRÀCIA DE DÉU SÓC EL QUE SÓC” (1Co 15,10). El dijous de cada setmana, introducció a la Lectio divina de textos paulins per Mons. Pere Tena, bisbe auxiliar emèrit. Lloc: el cor de la Catedral de Barcelona. Hora: de les 7,30 a les 8 de la tarda.

MOVIMENT ECONÒMIC PARROQUIAL. Al dors del full parroquial en format paper trobareu la informació econòmica dels dos darrers trimestres. Gràcies a tots els qui no us oblideu de fer la vostra aportació econòmica per al manteniment de la Parròquia i de la Diòcesi. La Parròquia ha d’aportar cada mes a la Diòcesi la quantitat de 3.887,22 €, a més a més de les despeses del seu propi funcionament.