CERCLES D'ESTUDI

Altres grups:

• El Moviment Infantil i Juvenil
  • La Catequesi d'Infants
  • ELS CERCLES D'ESTUDI, QUÈ SÓN?

Els Cercles d'Estudi són una activitat de formació permanent adreçada als joves entre els 20 i 35 anys.

Ofereixen un espai en el qual podem manifestar les nostres inquietuds més profundes, les nostres vivències i alegries, i alhora sentir la presència i la companyia dels altres que ens enriqueixen amb les seves experiències.

Tenen com a objectiu transmetre l'entusiasme de Jesucrist, descobrir la seva presència entre nosaltres i ajudar-nos a viure la fe com el valor suprem que ens allibera i ens fa feliços.

La proposta per a aquest curs és ben concreta: intensificar la nostra experiència d'Església jove que viu i celebra la fe en família. Ho farem descobrint, meditant i renovant els fonaments de la fe en Jesucrist.

Els Cercles d'Estudi són una proposta per a tots els joves que cursen els darrers anys d'universitat, i per als que comencen  o porten ja alguns anys en l'àmbit laboral.

El ritme que el món imposa demana que ens preparem de manera ferma i consistent per afrontar els reptes que la vida ens depara.

La formació seriosa i profunda, la lectura meditada de la Paraula de Déu, el compartir experiències de fe a nivell de grup, tot això alimentat per una vida de pregària constant, ens porten a conèixer millor l'Església, a estimar-la en els seus sagraments i a voler descobrir a través d'ella què és el que Déu vol de nosaltres.

Aprofundir en el misteri de la nostra fe és una tasca indispensable i necessària per avançar en el camí de Jesucrist, cap al Pare, en l'amor de l'Esperit Sant.

Animeu-vos a participar, des del compromís lliure.

Lloc: Rectoria de la Parròquia de Sant Vicenç de de Sarrià (Rector Voltà 5, al costat esquerra de l'església)
    Horari: D'octubre a juny. Tots els divendres, de 20.45 a 22.15 h
    Més informació: santvicenc@parroquiasarria.net / tel. 932 030 907