Portal arrow Parròquia arrow Centre Parroquial

Centre Parroquial
de Sant Vicenç de Sarrià

Parròquia

El Centre Parroquial Sant Vicenç de Sarrià és una entitat dependent de la Parròquia de Sant Vicenç de Sarrià, de Barcelona. La seva finalitat és treballar per la formació integral dels seus membres, fonamentant el seu enriquiment cultural i artístic, el compromís social amb l'entorn i la transmissió de valors humans i espirituals cristians.

Activitats comunes

Fira

Les seccions i grups externs realitzen les seves activitats pròpies i les comissions activitats comunes per a tothom. Però totes les persones que senten que formen part del Centre participen en tres grans activitats anuals: les representacions de l'Estel de Natzaret, pel temps de Nadal; la festa de Sant Josep, patró del Centre; i la setmana de Sant Jordi i la Mare de Déu de Montserrat, patrons de Catalunya.

La Taula d'Entitats de Sarrià

Entitats

El Centre forma part de la Taula d'Entitats de Sarrià per a coordinar activitats de les diferents associacions del barri i com a interlocutora dels seus interessos davant l'Ajuntament i el Districte. Dins d'aquest context destaca la col·laboració amb el Centre Excursionista Els Blaus per a l'organització d'un calendari anual d'excursions obertes a tothom.

Com arribar-hi

METRO:

L6 (Reina Elisenda o Sarrià)

FGC:

S1, S2, S5, S55 (Sarrià)

BUS:

22, 64, 68, 75
(parada Pl. de Sarrià)
(c/Major de Sarrià-Dolors Montserdà)
(Augusta / Pg. Bonanova)

Adreça: c/ Pare Miquel de Sarrià, 8.
08034. Barcelona

Valid XHTML 1.0 Strict