BALLET FOLFLÒRIC SARRIÀ

Contacte

Escola de Dansa del Ballet Folklòric Sarrià
Inici: curs 2005-2006

El seu objectiu és introduir al nens i nenes d’entre 6 i 12 anys en el món de la dansa tradicional. Per assolir-ho, es crearan grups en funció de les edats de la mainada que s’apunti, on se’ls ensenyarà, en primer lloc, els punts bàsics de la dansa catalana, i poc a poc s’anirà ampliant la seva formació artística.

El curs es realitza, com sempre, al Centre Parroquial de Sarrià (entrada per Pare Miquel de Sarrià, núm. 8) de 17.30 a 18.30 h.

La directora de l’Escola de Dansa del Ballet Folklòric Sarrià és Montserrat Farrera, professora de Primària i dansaire de l’Esbart des fa molts anys.  Els seus coneixements, tant docents com de dansa, garanteixen un bon ensenyament per als nens i nenes interessats pel folklore de casa nostra.

L’Escola de Dansa de l’Esbart té història al nostre barri, ja que per ella han passat molts sarrianencs i sarrianenques.  Ha estat uns anys sense activitat però reinicia la seva funció docent amb la mateixa il·lusió de sempre i amb el repte d’anar formant els futurs dansaries de l’Esbart.

Per a més informació podeu telefonar als telèfons de Jordi Torres (director del Ballet Folklòric Sarrià) 932 128 260, o a Montserrat Farrera (directora de l’Escola de Dansa) 678 464 762.

Actuacions

9 d’octubre, a les 17.30 h

Actuació del Ballet Folklòric Sarrià –Esbart Sarrià– a la plaça de Sarrià, amb motiu de la Festa Major. Entre d’altres danses, s’interpretaran la Contradansa i els Rigodons, estrenats enguany a l’actuació commemorativa del 50è aniversari de l’Esbart.

11 de desembre, a les 17.30: VI Trobada d’Esbarts a Sarrià

Un any més, se celebrarà la ja tradicional Trobada d’Esbarts, organitzada pel Ballet Folklòric Sarrià. Els grups convidats enguany són:

- Esbart Iluro, de Mataró
- Esbart Renaixença del Poble Sec, de Barcelona

Juntament amb el Ballet Folklòric Sarrià, oferiran un recital de Danses al Teatre del Centre Parroquial.

Contacte

Per contactar amb l’Esbart, podeu telefonar al seu director, en Jordi Torres, tel. 932 128 260, o venir els dies d’assaig (dilluns, de 22 a 24 h)