RECTOR VOLTÀ  5 · 08034 BARCELONA · TEL. 932 030 907

Any 22, núm. 41: Diumenge XXVIII durant l'Any, 14 d'octubre de 2001

21 D'OCTUBRE, DOMUND DE LES MISSIONS
Col·lecta extraordinària a totes les misses

Aquest any es compleix el 75è aniversari del naixement del Domund. La iniciativa la devem al Papa Pius XI, el qual el va instltuir el 14 d'abril del 1926. Més endavant podeu llegir el missatge de Joan Pau II per la diada d'enguany.

Moviment infantil: reunió informativa per als pares
Inici de curs de Cercles d'Estudi per a joves
Petita Escola de Pregària
Trobades quinzenals "Escola d'Emmaús"
Adoració davant el Santíssim
Celebració del 150 aniversari de la fundació de las "Siervas de María, ministras de los enfermos"
Conferència de l'abat Cassià Maria Just

MOVIMENT INFANTIL: REUNIÓ INFORMATIVA PER ALS PARES
Demà dilluns 15 d'ctubre, a les 22 hores, al Centre Parroquial, tindrà lloc la reunió informativa per als pares que han inscrit els seus fills a l'Esplai Parroquial. La reunió és oberta també a pares que estiguin interessats en la marxa del nostre Moviment. Es presentaran els objectius del curs que ja hem iniciat i l'equip d'animadors d'enguany, atès que comptem amb noves incorporacions.

INICI DE CURS DE CERCLES D'ESTUDI PER A JOVES
El proper divendres 19 d'octubre, a les 21.30 hores, a la sala de la casa rectoral. Cercles d'Estudi és el mitjà que la Parròquia ofereix als joves entre 19 i 30 anys per a la seva formació cristiana. Aquestes trobades setmanals cerquen ajudar-los a enfortir el coneixement dels misteris de la nostra fe cristiana i crear lligams d'amistat entre els joves en un clima de diàleg i reflexió. Ens trobem tots els divendres, de 21.30 a 23.30 i és obert a tots els joves que desitgin participar-hi.

PETITA ESCOLA DE PREGÀRIA
Ho recordem de nou. A partir del 17 d'octubre, tindrà lloc a la Capella de la Puríssima cada dimecres i divendres, en acabar la missa de les 10 del matí. Durarà mitja hora. L'orientació serà de cara a una major vivència de la litúrgia dominical. El dlmecres es comentarà el salm de la missa del diumenge següent. El divendres, un dels textos bíblics de la litúrgla dominical. Aquesta petita escola de pregària, oberta a tothom, serà dirigida per les missioneres del Verbum Dei de la comunitat de Can Caralleu. Després del comentari, es farà un exercici concret de pregària.

TROBADES QUINZENALS "ESCOLA EMMAÚS"
Tindrà lloc els primers i tercers dimarts de cada mes, just en acabar la Missa de les 20.15 hores. És una catequesi per a adults. La dirigirà Mn. Manel. Tindrà el caràcter d'"escola de comunió", tal com demana el Sant Pare. La prlmera trobada la tindrem el dimarts 16 d'octubre, a la sala de la casa rectoral. Hora 20.45 h. Acabarà puntualment a les 22 h. Recomanem, si és possible, aplegar-nos junts per la missa.

ADORAClÓ DAVANT EL SANTÍSSIM
A partir d'avui reprenem l'Exposició del Santíssim, a les 19.15 hores, a la Capella de la Immaculada

CELEBRAClÓ DEL 150 ANIVERSARI DE LA FUNDACIÓ DE LES "SIERVAS DE MARIA, MINISTRAS DE LOS ENFERMOS"
Va tenir lloc a la Parròquia de la Mare de Déu dels Àngels el dijous 11 d'octubre. Fundades per Santa Maria Soledad Torres Acosta, a Sarrià comptem des de fa més de 100 anys amb la presència de les "siervas" i dels seus serveis. Mn. Manel participà en la missa concelebrada, presidida pel Dr. Pere Tena, bisbe auxiliar.

CONFERÈNCIA DE L'ABAT CASSIÀ MARIA JUST
Diumenge 28 d'octubre, a les 6 de Ia tarda, al Monestir de Sant Pere de les Puel·les (carrer Anglí 55), l'abat emèrit de Montserrat pronunciarà una conferència sobre "La vida contemplativa, avui". L'acte és obert a tothom. [<]

Manel Valls i Serra, rector