Any 27, n. 14: Vuitè Diumenge de durant l'Any
Missatge de Benet XVI per la Quaresma
Escola de pregària del Beat Pere Tarrés
Concert de la Coral "Esperit Cantaire", el diumenge 12 de març

DIMECRES DE CENDRA. El proper 1 de març, Dimecres de Cendra. Imposició de la cendra a totes les misses: 8.00, 10.00 i 20.15 h.

ESCOLA DE PREGÀRIA BEAT PERE TARRÉS. Cada dimecres, a la Capella del Santíssim, en acabar la missa de les 10.00 del matí. Una estona de meditació i pregària a partir dels textos dominicals de la Paraula de Déu. La recomanem vivament. EXPOSICIÓ AL SANTÍSSIM. Cada diumenge, de 19.15 a 19.45 h, a la Capella de la Puríssima, mitja hora de pregària silenciosa davant Crist-Eucaristia, pregant especialment per les vocacions.

CONCERT DE LA CORAL "ESPERIT CANTAIRE", EL DIUMENGE 12 DE MARÇ. En el butlletí informatiu de les activitats del Centre Parroquial hi ha una errada: diu "dissabte", quan ha de dir "diumenge", dia 12 de març. El concert serà al teatre del Centre i començarà a les 17.30 h.