Portal arrow Grups arrow Catequesi d'Infants
Ampliar
Reduir

LA CATEQUESI D'INFANTS

La parròquia ofereix aquest Servei de Catequesi d'Infants per col·laborar amb els pares en la iniciació i la formació cristiana dels seus fills, d'una manera progressiva, al llarg de sis graus o cursos, a partir dels 7-8 anys.

Catequesi Catequesi

1r grau (2n d'EP)

Curs d'iniciació. Primeres oracions.

2n grau

Coneixement de la persona de Jesús i del seu missatge. Iniciació al Sagrament de la Penitència.

3r grau

Aprofundiment en el coneixement de l'Evangeli, la pregària i la vivència cristiana. Iniciació al Sagrament de la Comunió o Eucaristia.

4t grau

Catequesi

Introducció a l'Antic Testament: Abraham, Moisès, Josuè. Els Manaments i les Benaurances.

5è grau

Compleció de la lectura cristiana de l'Antic Testament: des de la Monarquia fins a Jesús, el Crist. Nosaltres, els cristians.

6è grau (1r d'ESO)

Síntesi dels cursos anteriors. Globalització del missatge de l'Evangeli. Creure, viure i celebrar la fe cristiana. L'Esperit de Jesús ressuscitat ens empeny a comunicar la fe. El Sagrament de la Confirmació.

El racó del catequista
CatecismeEl nou catecisme

Ja està aplicant-se el nou Catecisme impulsat per la Conferència Episcopal Espanyola.

SICSecretariat Interdiocesà de Catequesi (SIC)

Ofereix ajuts per al bon funcionament de la catequesi, com per exemple, les publicacions "Catequesi", on rebem informació i material.

Inscripcions 2013-2014:

30 de setembre, 1, 2, 3 í 4 d'octubre

17h a 19h, a la rectoria (Rector Voltà, 5)

Dades:

Lloc:

Centre Parroquial

(carrer del Pare Miquel de Sarrià, 8)

Horari:

D'octubre a juny. Tots els dijous, de 18.00 a 19.15 h